Dieta.pl
Dodano: 2015-10-07

Dieta Panny Młodej - dla idealnej sylwetki w dniu ślubu

Każda panna młoda marzy o pięknym ślubie. W tym wyjątkowym dniu wszystkie oczy będą skierowane na nią. Wiele narzeczonych przed ślubem poszukuje diet, aby wyglądać smukło i zachwycać urodą i zgrabną sylwetką. Warto zadbać o swoje ciało, aby czuć się pewnie, ale pamiętajmy, żeby nie przesadzić. Nie pozwólmy, aby restrykcyjna dieta i zmęczenie zniszczyły nam ten wspaniały dzień. Dieta przed ślubem będzie dobrym rozwiązaniem, tylko i wyłącznie wówczas, gdy będzie się opierać na zasadach zdrowego i zbilansowanego odżywiania.

Skuteczna i zdrowa dieta przed ślubem

Dobra dieta to taka, która jest zróżnicowana, bogata w witaminy i składniki mineralne. Powinna poprawiać nie tylko sylwetkę, ale także kondycję skóry, włosów i paznokci. Aby dieta dała efekty, warto rozpocząć ją kilka miesięcy przed uroczystością. Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego stresu związanego z dopasowywaniem sukni na ostatnią chwilę.

dieta przed ślubem

Dieta Panny Młodej - co jeść, by nie przytyć?

Stres przedślubny może wiązać się z nadprogramowymi kilogramami. W wirze przygotowań często zapomina się o regularnych i pełnowartościowych posiłkach.

Jedz mniej, ale regularnie. Przed ślubem powinnyśmy jeść 5 małych posiłków dziennie, w odstępie 3 godzin. Każdy z nich powinien być źródłem białek, tłuszczów i węglowodanów.

Jedz ryby morskie. Ryby zawierają w swoim składzie kwasy tłuszczowe omega-3, które tworzą w organizmie prawidłowy tłuszcz - regulują poziom lipidów.

Spróbuj też szpinaku, pomidorów i marchewki - warzywa zawierają antyoksydanty i mają korzystny wpływ na wygląd cery. Rzodkiewka, kalarepa i seler zawierają dużo błonnika dającego uczucie sytości. Zawierają także krzem zmniejszający łamliwość paznokci i poprawiający kondycję włosów. Warto jeść również owoce, które dostarczają naszemu organizmowi witamin.

Z kolei orzechy, migdały, pestki dyni i słoneczka są źródłem cynku miedzi i krzemu - minerałów niezbędnych dla mocnych włosów i gładkiej cery.

Pieczywo jasne zamień na ciemne lub pełnoziarniste. Powinnaś też zrezygnować ze słodyczy i ograniczyć alkohol, to puste kalorie, które źle wpływają na zęby, cerę i włosy.

Nawadniaj organizm. Pij dużo wody mineralnej, zgodnie z zaleceniami lekarzy powinniśmy wypijać co najmniej 2 litry wody dziennie. Woda pomaga organizmowi oczyszczać się z toksyn, wspomaga nawilżanie skóry i poprawia przemianę materii.

Uprawiaj sport. Dieta wspierana ćwiczeniami jest dużo bardziej efektywna. Wybierz ulubioną formę sportu, taniec, fitness, pływanie i poświęć czas na ćwiczenia kilka razy w tygodniu.

PODOBNE ARTYKUŁY

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane