Dieta.pl
Dodano: 2015-10-15

Dieta dojrzałej kobiety

Dieta dla dojrzałej kobiety powinna być nieco inna niż dla ich młodszych koleżanek. W tym wieku skóra i organizm nie pracują już na pełnych obrotach, dlatego niektóre posiłki powinny zniknąć z naszego menu.

Dieta dojrzałej kobiety nie powinna zawierać tłuszczu i słodyczy. Dlatego postaraj się je wyeliminować. Jedz mniej słodkich owoców, gdyż mają za dużo cukru. Komponując swoje posiłki, należy zadbać o to, aby zawierały więcej: chudego drobiu, rozmaitych ryb morskich oraz słodkowodnych i warzyw, gdyż poprawiają perystaltykę jelit, przyspieszają i regulują trawienie. Istotne jest także spożywanie nabiału, mleka i jego przetworów (kefiru, jogurtu, twarogu, sera). Dieta dietą, ale nie możemy zapomnieć o aktywności fizycznej.

Dieta dojrzałej kobiety - zasady

  • Trwa: 7 do 21 dni.
  • Odchudza: do 1,5 kg przez 7 dni.
  • Polecana: wszystkim zdrowym, dorosłym osobom.
  • Niewskazana dla: dzieci, kobiet ciężarnych i karmiących.
  • Szczególnie bogata w: witaminy z grupy B, witaminę C, magnez, żelazo, białko oraz błonnik.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1000.
  • Można ją powtarzać: co miesiąc.

Dieta dojrzałej kobiety - jadłospis

Dieta dojrzałej kobiety - przepisy