Diety Dedykowane

Tania dieta 1200 kalorii

buckwheat-181531_1280

Dieta nie musi być droga, warto wykorzystać tanie i popularne produkty, aby schudnąć bez uszczerbku na portfelu.

Niskokaloryczna dieta nie musi być droga. Wykorzystaj popularne produkty i schudnij, nie odchudzając przy okazji swojego portfela.

Zasady diety

  • Trwa: 7 dni (można ją stosować przez 2 cykle czyli 14 dni).
  • Odchudza: ok. 2 kg.
  • Można ją powtarzać: bez ograniczeń.
  • Polecana: dla osób zdrowych, które chcą schudnąć.
  • Niewskazana dla: dla dzieci, rosnącej młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących ze względu na obniżoną kaloryczność.
  • Wskazówka dla mężczyzn: mężczyźni niezbyt aktywni fizycznie mogą stosować ją bez zmian.
  • Dzienna dawka kalorii: 1200.
  • UWAGA! W czasie stosowania konieczne jest wypijanie każdego dnia około 8-10 szklanek niesłodzonych napojów.

Tania dieta 1200 kalorii – Jadłospis

Dzień 1
  • Śniadanie 310 kcal
    Kanapki z pastą z twarogu i wędliny.
  • II Śniadanie 160 kcal
    5-6 śliwek węgierek.
  • Obiad 400 kcal
    Makaron pene.
  • Podwieczorek 100 kcal
    Szklanka soku pomarańczowego ze świeżych pomarańczy.
  • Kolacja 250 kcal
    Ryba na warzywach.
Dzień 2
  • Śniadanie 310 kcal
    2 kromki chleba razowego, pół kostki chudego twarogu (120 g), 2 łyżki dżemu niskosłodzonego.
  • II Śniadanie 170 kcal
    Jabłko, małe opakowanie kefiru (200 g).
  • Obiad 400 kcal
    Szaszłyki z kurczaka z kaszą i surówką z kapusty.
  • Podwieczorek 80 kcal
    Szklanka soku wielowarzywnego (300 ml)
  • Kolacja 240 kcal
    Lekka sałatka jarzynowa.
Dzień 3
  • Śniadanie 310 kcal
    2 cienkie kromki chleba razowego (60 g), łyżeczka margaryny niskotluszczowej, jajko na twardo, 2 plasterki szynki drobiowej, kwaszony ogórek.
  • II Śniadanie 180 kcal
    Małe opakowanie jogurtu naturalnego (150 g), gruszka.
  • Obiad 400 kcal
    Kasza jaglana z kurczakiem i warzywami.
  • Podwieczorek 60 kcal
    Jabłko.
  • Kolacja 250 kcal
    Sałatka ziemniaczana z rzodkiewkami, szklanka herbaty owocowej.
Dzień 4
  • Śniadanie 340 kcal
    Mała bułka grahamka (50 g), puszka sardynek w pomidorach (125 g), papryka, herbata bez cukru.
  • II Śniadanie 140 kcal
    Małe opakowanie jogurtu owocowego (150 g).
  • Obiad 440 kcal
    Indyk z kaszą gryczaną i surówką z kapusty, szklanka wody mineralnej niegazowanej.
  • Podwieczorek 70 kcal
    Szklanka soku pomidorowego.
  • Kolacja 200 kcal
    Dietetyczna zupa z burakiem.
Dzień 5
  • Śniadanie 300 kcal
    Ryż z musem jabłkowym, szklanka kawy zbożowej.
  • II Śniadanie 150 kcal
    Opakowanie serka wiejskiego light (150 g), duży pomidor.
  • Obiad 420 kcal
    Pożywna sałatka tuńczykowa z ziemniakiem.
  • Podwieczorek 80 kcal
    Większa szklanka soku wielowarzywnego (300 ml).
  • Kolacja 250 kcal
    Morszczuk z duszonym porem i sałatką z papryki.
Dzień 6
  • Śniadanie 330 kcal
    Dietetyczna jajecznica z szynką i warzywami.
  • II Śniadanie 170 kcal
    Małe opakowanie jogurtu naturalnego (150 g), 2 mandarynki.
  • Obiad 420 kcal
    Zupa z dyni, tradycyjny filet z kurczaka, surówką z kapusty pekińskiej z marchewką.
  • Podwieczorek 90 kcal
    Sałatka z kiwi i jabłka, szklanka zielonej herbaty bez cukru.
  • Kolacja 200 kcal
    Ryż z warzywami.
Dzień 7
  • Śniadanie 320 kcal
    2 cienkie kromki chleba żytniego pełnoziarnistego, 2 plasterki polędwicy drobiowej, ogórek kwaszony, pomidor, kilka rzodkiewek.
  • II Śniadanie 190 kcal
    Mały serek homogenizowany owocowy (140 g), kiwi.
  • Obiad 420 kcal
    Gulasz cielęcy z ziemniakami, prosta surówka z kapusty pekińskiej.
  • Podwieczorek 80 kcal
    Szklanka soku z marchwi i jabłka.
  • Kolacja 200 kcal
    Mintaj z imbirem, sałatka z buraków, szklanka herbaty zielonej.

Skomentuj

6 Komentarzy

  • Strasznie mało konkretów.. np.:
    kanapki z pastą z twarogu i szynki- ile kanapek, jak robić tą pastę, może jest do kupienia?
    makaron pene- sam? ile?
    lekka sałatka warzywna- jaka? jakie warzywa? jak zrobić (gotowane, surowe)?
    sałatka ziemniaczana z rzodkiewkami- (ile ziemniaków, ile rzodkiewek, czy tylko to czy jeszcze coś można dodać?)
    itd. itp
    Dieta ta podoba mi się bardzo, jednak nie potrafiłabym jej zastosować przez brak informacji.. :(

    • Czy ty jestes na tyle ograniczona ze tak prostego przepisu nie umiesz zrobic.Wszystko jak byk objasnione,naucz sie poslugiwac komputerem.juz bardziej prostego przepisu i tak taniego a smacznego dawno nie czytalam.O jakie konkrety ci chodzi.na drugiej stronie masz jak byk opisanae wykonanie.kobieto nie wiem czy jestes dopiero dzieckiem czy dorosla osoba.wyglada mi to na dziecko!Ja SERDECZNIE DZIEKUJE REDAKCJI ZA TAK PROSTA SERDECZNE DZIEKI>TE POWYZEJ 1200 cal >TEZ SA WSPANIALE .DZIEKI TEJ OSOBIE ,KTORA WYMYSLILA TAK WSPANIALA DIETE.JA POWTARZALAM 28 DNI.ZAMIENIALAM JEDEN DZIEN NA INNY GDYZ KALORIE SA TE SAME,Serdeczne pozdrowienia i prosimy o wiecej takich diet,nie mam slow uznania.

    • Drugi raz czytam twoj komentarz i zamykam komputer bo takich glupot jak wypisujesz trudno czytac.Mimo wszystko pozdrawiam Cie i naucz sie czytac,troche wiecejwyobrazni.Wszystko takie proste jak budowa cepa,wierzyc sie nie chce!

  • Dzieki za tak wspaniale ulozenie diety.Teraz gdy wszystko mlode jest w sklepach i na targach az rwie czlowieka do gotowania.Ja na takie podobnej diecie przez pol roku schudlam 15kg.i nie bylam glodna co najwazniejsze.zima przybylo mi 2 kg.wiec zajrzalam na te strone i od poniedzialku zaczynam,pozdrawiam i prosze o wiecej takich diet!SUPEROWA!

  • Jestem na diecie 1200 kcal od dwóch tygodni i waga pokazuje 4 kg mniej :) Dodatkowo biegam 3 razy w tygoniu i codziennie skaczę z Ewą Chodakowską. Mimo aktywności fizycznej i ogranicznonej liczbie kalorii czuję się naprawdę świetnie!