Dieta.pl
Dodano: 2016-01-18

Dieta tygodnia dla panów

Dwie ostatnie „Diety tygodnia” były skierowane szczególnie do kobiet, więc żeby panowie nie czuli się poszkodowani, tym razem proponujemy dietę specjalnie dla nich.

Dieta ta trwa 5 dni i przynosi dość szybkie efekty. Można schudnąć podczas jej stosowania ok. 2 kg, głównie na brzuchu, który u mężczyzn jest najbardziej narażony na odkładanie się zbędnej warstwy tłuszczu.

Podczas tej diety należy wypijać co najmniej 2,5 l płynów dziennie i jak najwięcej się ruszać.

Pomiędzy głównymi posiłkami polecamy zjedzenie lżejszego drugiego śniadania, np. małego pojemnika kefiru oraz 100 ml soku pomidorowego (110 kcal), oraz podwieczorku, który może stanowić np. kromka pieczywa chrupkiego z łyżką twarożku i pokrojonym w plasterki ogórkiem (75 kcal). Podczas diety należy ograniczyć spożycie mocnej kawy i herbaty oraz całkowicie zrezygnować z alkoholu.

Codziennie rano należy spożyć wybrane z proponowanych przez nas śniadań:

  • kromka pełnoziarnistego chleba z 1/2 łyżki chudego masła, 3 dag chudej gotowanej szynki, 10 dag melona (205 kcal);
  • 2 kromki pieczywa chrupkiego z 1/2 łyżeczki masła i łyżką konfitur jagodowych (160 kcal);
  • musli z 3 łyżek pełnoziarnistych płatków (bez cukru), łyżki twarożku i 3 łyżek mleka. Do tego 15 dag melona miodowego (185 kcal).

Dieta tygodnia dla panów - jadłospis

Dieta tygodnia dla panów - przepisy

PODOBNE ARTYKUŁY

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane