Dieta.pl
Dodano: 2015-10-21

Dieta prosto z Wall Street - dieta dla zapracowanych

Chcesz schudnąć, ale nie masz możliwości gotowania dietetycznych posiłków? Nasza propozycja dla ciebie to dieta z Wall Street!

Dieta z Wall Street, czyli jak pogodzić odchudzanie z pracą

Jak wiadomo, stosowanie diety odchudzającej może sprawić nie lada problem, szczególnie osobom, które są bardzo zapracowane i ledwo znajdują czas dla siebie. Życie zawodowe często nie ułatwia nam nawet prowadzenia zdrowego stylu życia, wobec czego zaniedbujemy aspekty, takie jak np. regularne posiłki, jadanie śniadań czy aktywność fizyczna. O nadmierne kilogramy wówczas nietrudno.

Książka „The Wall Street Diet”, autorstwa dietetyczki Heather Bauer, radzi, jak pozbyć się zbędnych kilogramów, jednoczenie będąc zapracowaną osobą. Autorka proponuje dietę prostą i skuteczną z uwzględnieniem kolacji służbowych oraz wyjazdów.

dieta z Wall Street

Dieta z Wall Street - przykładowe posiłki

 

Śniadania i lunche

  • Śniadanie: Koniecznie zjedz w domu lub w pracy. Dwa jajka na twardo i mała sałatka owocowa, lub kanapka z masłem orzechowym i połówka banana albo muesli z chudym jogurtem.
  • Przekąski: Owoc, odtłuszczony jogurt.
  • Lunch przy biurku: Zrezygnuj z kanapek ze sklepu i drożdżówek. Wybierz sałatkę z kurczakiem, indykiem lub tuńczykiem (bez majonezu) oraz kromkę pełnoziarnistego pieczywa. Można też zjeść kurczaka z zupą warzywną (bez zabielania).

Kolacje domowe i służbowe

  • Kolacja w domu: Wieczorem już nie masz siły na gotowanie. Zrób zapasy z niskokalorycznych dań mrożonych. Możesz też samodzielnie przygotować coś na szybko, np. ryba (dorsz) w folii aluminiowej obłożona pomidorkami koktajlowymi i kaparami z dodatkiem pieprzu, pieczona przez 20 minut.
  • Kolacja w restauracji: Zapoznaj się z menu restauracji wcześniej, będziesz przygotowana na zamówienie. Wybieraj grillowane ryby i drób z warzywami. Unikaj śmietanowych sosów, smażonych mięs.
  • Na koktajl party: Zjedz lekki posiłek przed wyjściem na przyjęcie, pozwoli ci to uniknąć napadów głodu.

W samolocie i w hotelu

  • W samolocie: Jeśli lot trwa dłużej niż 1,5 h, należy coś zjeść, wybieraj niskokaloryczne sałatki warzywne, owoce, białka. Możesz zabrać ze sobą baton zbożowy.
  • W hotelu: Pij dużo wody. Zabierz ze sobą strój do ćwiczeń i skorzystaj z hotelowego fitness klubu.

Dieta z Wall Street a spożycie alkoholu

Mamy już podstawowe zalecenia, pozostaje temat alkoholu. Trudno jest go odmawiać przy okazji biznesowych spotkań. Zamów koktajl, który można uzupełniać lodem. Jeśli natomiast złapie cię wilczy głód, sięgnij po jabłko lub inny owoc.

mgr inż. Kalina Gogała www.dieta.pl

PODOBNE ARTYKUŁY

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane