Dodano: 2015-10-27

Kuchnia japońska uchodzi za najzdrowszą na świecie. Jest niskokaloryczna, bogata w białko i żelazo, natomiast uboga w cholesterol i tłuszcze. Dieta japońska oparta jest głównie na ryżu, produktach z soi (miso, tofu), rybach, owocach morza, wodorostach i warzywach. W Polsce można z powodzeniem kupić typowo japońskie specjały, ale równie dobrze można spróbować zastąpić je polskimi odpowiednikami.

 

Dieta japońska 1200 kalorii - zasady diety

  • Trwa: 5 dni, ale aby zobaczyć jej wyraźne rezultaty, najkorzystniej stosować ją przez 2-3 tygodnie.
  • Odchudza: ok. 0,5 kg w ciągu 5 dni.
  • Można ją powtarzać: po 2-3 tygodniach stosowania diety należy zrobić przynajmniej miesiąc przerwy.
  • Niewskazana dla: dzieci, rosnącej młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących, osób zagrożonych osteoporozą.
  • Szczególnie bogata w błonnik pokarmowy oraz antyoksydanty.
  • Wskazówka dla mężczyzn: mało i średnio aktywni mogą stosować dietę w takich samych proporcjach jak kobiety. Mężczyźni bardziej aktywni powinni zwiększyć proponowane porcje o 15 proc.
  • Uwaga! W czasie stosowania diety konieczne jest wypijanie każdego dnia około 8-10 szklanek niesłodzonych napojów.
  • Dzienna dawka kalorii: 1200 kcal.

dieta japońska

Dieta japońska - jadłospis 1200 kalorii

Dieta japońska - przepisy

Zobacz również inne diety na 1200 kalorii:
- dieta 1200 kalorii na poskromienie apetytu

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane