Dodano: 2015-06-18

Dieta 1000 kalorii (wspomagająca chudnięcie brzucha) Ocena: 0/5 Ilość głosów: 0

Brzuszek to newralgiczna partia ciała i problem wielu kobiet. Na szczęście można sobie z nim poradzić za pomocą odpowiedniej diety. Dieta odchudzająca brzuch powinna opierać się na produktach węglowodanowych, mlecznych i warzywnych.

 

Na czym polega dieta odchudzająca brzuch?

 
Dieta odchudzająca brzuch powinna opierać się głownie na: owocach (melony, jagody), wszystkich warzywach, kiełkach, produktach pełnoziarnistych, odtłuszczonych produktach mlecznych, chudych mięsach. 
 
Umiarkowanie należy spożywać: oliwki, oliwę, awokado, migdały, miód i syrop klonowy, orzeszki ziemne, soki owocowe i warzywne, kofeinę. W niewielkich ilościach: masło, ser, sosy, wyroby z białej mąki, czekoladę, czerwone mięso, alkohol. 
 
Zakazane jest spożywanie: tłustych mięs, sera pleśniowego, chipsów, produktów typu fast-food. 
 
Należy pić duże ilości wody i herbatek ziołowych.

 

Uwaga!

Należy pamiętać, że dieta jedynie wspomaga chudnięcie brzucha, nie odchudza go! Oprócz diety bardzo ważne są ćwiczenia i masaże. Należy zwiększyć wysiłek fizyczny – najlepszy jest trening aerobowy.
dieta odchudzająca brzuch

 

Dieta odchudzająca brzuch:

  • Trwa: 8 do 21 dni.
  • Odchudza: 1,5–2 kg przez 8 dni.
  • Można ją powtarzać: za każdym razem, gdy mamy za duży brzuch.
  • Polecana: wszystkim zdrowym, dorosłym osobom ze skłonnością lub otyłością brzuszną.
  • Niewskazana dla: dzieci, kobiet ciężarnych i karmiących, osób z otyłością w dolnych częściach ciała.
  • Szczególnie bogata w: witaminy z grupy B, witaminy A, C, E, D, potas, białko oraz błonnik.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1000.

 

Dieta odchudzająca brzuch – jadłospis

Dieta odchudzająca brzuch – przepisy

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane