Dieta.pl
Dodano: 2015-09-29

Dieta wegetariańska - jadłospis na 1200 kalorii

Dieta wegetariańska to nasza propozycja na dziś. I niezależnie od tego, czy odżywiasz się wyłącznie produktami pochodzenia roślinnego, czy do diety bezmięsnej podchodzisz raczej elastycznie, stosując ją zaledwie raz na jakiś czas, możesz czerpać ogromne korzyści.

Na czym polega dieta wegetariańska?

Składnikami tej diety są głównie warzywa, owoce, nabiał, jajka. Zawiera dużą dawkę  witamin i błonnika. Jadłospis diety jest wzbogacony szczególnie w produkty sojowe: mleko, tofu. Decydując się na tę dietę, należy wypijać 2-2,5 litra zielonej i czerwonej herbaty bez cukru oraz niegazowanej wody mineralnej.

Dieta wegetariańska - zasady:

  • Trwa: kilka tygodni, można ją powtarzać kilka razy w roku.
  • Odchudza: 1 kg w ciągu tygodnia.
  • Polecana dla: dla osób dorosłych i zdrowych.
  • Niewskazana dla: dzieci, rosnącej młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących.
  • Szczególnie bogata w: witamy z grupy B (B1, B2, B6) oraz składniki mineralne: potas, żelazo, wapń, magnez, fosfor, izoflawony, nienasycone kwasy tłuszczowe.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1200.

dieta wegetariańska

Dieta wegetariańska - jadłospis

Dieta wegetariańska - przepisy

Poznaj inne diety na 1200 kalorii.

PODOBNE ARTYKUŁY

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane