Dieta.pl
Dodano: 2015-08-25

Dieta 1500 kalorii, która pomoże odzwyczaić się od słodyczy

Od dzieciństwa słodycze kojarzą się nam z czymś przyjemnym. Jako dorosłe osoby sięgamy po nie, gdy jest nam źle i smutno, lub gdy chcemy sobie poprawić nastrój.

Słodycze łagodzą stres, dają uczucie przyjemności. Jednak od słodyczy można się uzależnić tak samo jak od innych środków, które mają wspólną cechę - sprawiają przyjemność i pozwalają przynajmniej na chwilę zapomnieć o problemie, który nas gnębi. Nasza figura boleśnie odczuwa skutki nadmiernego spożywania słodkich specjałów.

Proponujemy dietę 1500 kcal - dobrze zbilansowaną i niezbyt restrykcyjną

W jadłospisie jest dużo węglowodanów, ale tych które są powoli wchłaniane i na długo utrzymują stabilny poziom cukru we krwi, co niweluje ochotę na zjedzenie czegoś słodkiego. Są także produkty, które zastąpią niezdrowe słodkości, np. rodzynki, plastry ananasa. Łakomczuchu! Pamiętaj! Liczy się wytrwałość i wiara we własne możliwości. Przy odrobinie pozytywnego myślenia wszystko się udaje.

Zasady diety

  • Trwa: 14 dni.
  • Odchudza: ok. 1,5 kg.
  • Można ją powtarzać: bez ograniczeń.
  • Polecana: osobom zdrowym, które nałogowo jedzą słodycze i mają kłopot z nadmiarem ich spożywania.
  • Niewskazana dla: dzieci, kobiet w ciąży i karmiących.
  • Szczególnie bogata w: błonnik pokarmowy, chrom, potas, białko.
  • Wskazówki dla mężczyzn: mężczyźni o niskiej i średniej aktywności mogą ją stosować w takich samych proporcjach co kobiety. W przypadku mężczyzn o większej aktywności podane ilości należy zwiększyć o 15 proc.
  • Dzienna dawka kalorii: 1500 kcal.
  • Uwaga! W czasie stosowania konieczne jest wypijanie każdego dnia około 10 szklanek niesłodzonych napojów, zwłaszcza niegazowanej wody mineralnej.

Dieta 1500 kalorii - jadłospis

Dieta 1500 kalorii - przepisy