Logo

Nowosci
title_diety

Połącz się przez Facebooka

title_diety
Pobieraj wiadomości
Czytaj w Google

Biuletyn Dieta.pl

Zamów już dziś aktualności na email
OK
belka

Dieta oczyszczająca

Dieta oczyszczająca

Robienie porządków domowych jest dla nas codziennością. Powinniśmy wiedzieć, że nasz organizm również potrzebuje co pewien czas oczyszczenia. Rodzi się pytanie, jak zrobić to mądrze i zdrowo.

Ważne jest aby organizm był przygotowany do oczyszczania, kilka dni wcześniej odstaw z menu mięso, tłusty nabiał i słodycze.  Gdy przystąpisz do diety, pamiętaj o codziennej porcji płynów, oprócz napojów uwzględnionych w jadłospisie wypijaj każdego dnia od 1,5 do 2 litrów niegazowanej wody mineralnej. Świetnym uzupełnieniem dietetycznego detoksu będą też seanse w saunie (2 razy w tygodniu) oczywiście pod warunkiem, że nie cierpisz na choroby układu krążenia.

Pierwsze efekty oczyszczania zauważysz już w trakcie kuracji, możesz liczyć na wyregulowanie pracy przewodu pokarmowego i poprawę stanu skóry -  twoja cera stanie się jaśniejsza i gładsza. Przyjemnym efektem ubocznym kuracji jest utrata wagi (ok. 1 kg).


DZIEŃ 1. i 2.

ŚNIADANIE (256 kcal)
Sałatka owocowa, filiżanka zielonej herbaty.

II ŚNIADANIE (113 kcal)
Surówka z marchwi i jabłka, szklanka soku wielowarzywnego.

OBIAD (325 kcal)
Warzywna zupa, filiżanka herbaty owocowej.

PODWIECZOREK (102 kcal)
Pieczone jabłko.

KOLACJA (215 kcal)
Sałatka z tofu, szklanka herbaty owocowej.



DZIEŃ 3.

ŚNIADANIE (299 kcal)
Płatki owsiane i otręby z owocami i jogurtem, filiżanka zielonej herbaty.

II ŚNIADANIE (130 kcal)
Kromka pieczywa pełnoziarnistego z miodem, szklanka świeżego soku grejpfrutowego.

OBIAD (419 kcal)
Ryż z warzywami, szklanka soku pomidorowego.

PODWIECZOREK (125 kcal)
Koktajl truskawkowy.

KOLACJA (234 kcal)
Sałatka z kaszą jaglaną, szklanka herbaty z aronii.


DZIEŃ 5.

ŚNIADANIE (307 kcal)
Jogurt naturalny z płatkami owsianymi gruszką, filiżanka zielonej herbaty.

II ŚNIADANIE (130 kcal)
Warzywa z sosoem czosnkowym.

OBIAD (417 kcal)
Omlet ze szpinakiem, surówka, filiżanka zielonej herbaty.

PODWIECZOREK (123 kcal)
Koktajl malinowy.

KOLACJA (226 kcal)
Kromka chleba ryżowego z miodem, surówka z marchwi z orzechami, szklanka herbaty z aronii.


DZIEŃ 6.

ŚNIADANIE (300 kcal)
Grzanki żytnie z jajkiem i szczypiorkiem, surówka, szklanka zielonej herbaty.

II ŚNIADANIE (96 kcal)
jabłko.

OBIAD (410 kcal)
Chłodnik, gotowana fasolka szparagowa (200 g) polana rozpuszczonym masłem (płaska łyżka), gotowane ziemniaki z koperkiem, filiżanka zielonej herbaty .

PODWIECZOREK (130 kcal)
Szklanka świeżego soku grejpfrutowego, 10 orzechów włoskich lub migdałów.

KOLACJA (257 kcal)
Twarożek z owocami i miodem, szklanka herbaty owocowej.


DZIEŃ 7.

ŚNIADANIE (315 kcal)
Jogurt z musli i truskawkami, filiżanka zielonej herbaty.

II ŚNIADANIE (126 kcal)
Kanapka (chleb chrupki) z pomidorem i szczypiorkiem, szklanka soku marchwiowo - pomarańczowego.

OBIAD (403 kcal)
Zupa z soczewicy, sałatka z pieczarkami, filiżanka zielonej herbaty.

PODWIECZOREK (132 kcal)
Szklanka kefiru (0,5 % tłuszczu) i duża brzoskwinia.

KOLACJA (248 kcal)
Dwie kanapki (chleb żytni pełnoziarnisty) z twarożkiem z dodatkiem papryki i szczypiorku, filiżanka zielonej herbaty.

mgr inż. Kalina Gogała
www.dieta.pl

Ocena:
 
Prześlij znajomemu
Drukuj
Drukuj stronę
2012-08-16 - lanalana: Dość restrykcyjna...
Skasujcie komentarz
Wydaje się mocno restrykcyjna ta dietka, nie wiem, czy dałabym radę na niej wytrzymać...

belkaBottom
czas generowania strony: 0,89852118492126 => 19660800