Dodano: 2016-08-18

Duża dawka doskonałej zabawy, rozładowanie napięcia spowodowanego stresem dnia codziennego, poprawa humoru i wszechstronny trening całego ciała. Czy to możliwe? Oczywiście! Jumping fitness to skuteczny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. Skoki wzmocnią mięśnie naszego ciała, pobudzą do pracy wszystkie organy, poprawią gibkość i spalą kalorie.

Czym jest jumping fitness?

Jumping fitness to innowacyjny program treningowy, który pozwala spalić ogromne ilości kalorii. Narzędziem niezbędnym do wykonania treningu jest jednoosobowa trampolina. Ten rodzaj treningu jest polecany praktycznie każdemu, bez względu na wiek, płeć, poziom wytrenowania czy kondycję. Trening pomaga wzmocnić mięśnie i kształtować sylwetkę poprzez świetną zabawę. Skutkiem „ubocznym” treningu jest ponadto redukcja stresu i napięcia nerwowego.

Jaka wyglądają ćwiczenia?

Ćwiczenie zaczerpnięte są z różnych dyscyplin sportowych, a wykonuje się je na trampolinie przy energicznej muzyce. Dzięki różnorodności ćwiczeń, jumping fitness poprawi naszą kondycję i sprawność. Podczas treningu pracujemy ponadto nad gibkością i koordynacją ruchową. Warto zwrócić uwagę, że dzięki wykonywaniu ćwiczeń na trampolinie, amortyzacja stawów jest większa, przez co są zdecydowanie mniej narażone na uszkodzenia. Trening na trampolinie dba o wszechstronny rozwój całego ciała. Jeżeli obawiasz się, że moglabyś sobie nie poradzić, wybierz formę zajęć dla początkujących.

jumping fitness

Jumping fitness to doskonała forma aktywności. Podczas jednej godziny ćwiczeń spalimy ok. 1000 kalorii. Dla porównania, jedna godzina zajęć to 6000 brzuszków.

Zalet fitnessu na trampolinie jest wiele:

  • podnosi tętno, przez co szybciej spalamy kalorie;
  • dotlenia i zwiększa wydolność organizmu;
  • przyspiesza przemianę materii;
  • zwiększa koordynację ruchową;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała;
  • spala tkankę tłuszczową;
  • ułatwia wydalanie toksyn;
  • zmniejsza uczucie zmęczenia;
  • wspomaga produkcję serotoniny.

Przeciwwskazania do jumping fitness

Istnieje wiele form aktywności, a każda z nich ma swoje wady, zalety i przeciwwskazania. Podobnie jest z jumping fitness.

Najważniejszymi przeciwwskazaniami są:

  • dyskopatia;
  • ciąża;
  • choroby stawu skokowego i kolanowego;
  • choroby układu krążenia (nadciśnienie tętnicze);
  • osteoporoza;
  • endoprotezy;
  • zaburzenia koordynacji lub równowagi;
  • świeże urazy;
  • nadwaga;
  • choroby układu oddechowego (astma).

Z całą pewnością warto spróbować tej aktywności, która na szczęście staje się coraz bardziej popularna w klubach sportowych. Jeżeli nie występują u ciebie żadne przeciwwskazania, koniecznie musisz spróbować tej energetycznej formy fitnessu. Podkreślamy, że poza cudownym wpływem na sylwetkę  i wyjątkowo efektywnym spalaniem tkanki tłuszczowej, będziesz się świetnie bawić. Z zajęć wyjdziesz naładowana energią i z ochotą na więcej!

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane

no ładnie ;)

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

gocha nie śpisz ;)

Kurczę znalazłam już rozwiązanie na jedzenie. Zawsze się tłumaczyłam, że nie mam pomysłu co jeść bla bla. Koleżanka poleciła mi kcalmar. Fajnie, rozwiazanie się znalazło. Pilnuje mnie (miałam mega złe wyniki badań), ale kurde do sportu to ja nie moge się przemóc. NIe mogę się zmobilizować! Jakaś masakra!

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

ech myslalam ze cos dla mnie ,,,a ja mam astme fack

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

bardzo fajny pomysl ale dla mnie to dobre raczej okazyjnie nie wyobrazam sobie codziennie chodzic na trening i skakac, mozna sie pobawic tak 1 raz na 1-2 tygodnie a normalnie robic swoj trening, ja chodze do Saturn Fitness i mam swoj plan zalozony na dany dzien i skakanie moge ewentualnie na koniec dnia sobie dolozyc

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Trampoliny? Jestem na tak! Ćwiczę już od ponad roku i jestem zakochana w skakaniu. Może się nie chudnie tak super i trochę to obciąża piersi- ale do pierwszego wystarczy intensywniejszy trening, a do drugiego porządny stanik (ja mam yajlee i jest super)- i można dalej skakać! Powodzenia :)

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi