Dodano: 2015-08-27

Bezstresowa dieta 1300 kalorii, czyli powoli, ale skutecznie Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1

Dieta tygodnia odchudza bezstresowo, powoli i skutecznie, a także poprawia samopoczucie i dodaje energii na wiosnę. Wzmacnia organizm po zimie, uodparniając go na czyhające przeziębienia. Prezentowana przez nas dieta 1300 kalorii jest smaczna i łatwa do przygotowania. Przewidywany spadek wagi to 1 kg w siedem dni.

 

Dieta 1300 kalorii – zasady

  • Trwa: 2–3 tygodnie.
  • Odchudza: około 1 kg w ciągu tygodnia.
  • Można ja powtarzać: kilka razy w roku.
  • Polecana: dla osób dorosłych i zdrowych.
  • Niewskazana dla: dzieci, rosnącej młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących.
  • Wskazówka dla mężczyzn: może być stosowana w tych samych proporcjach jak dla kobiet. W przypadku bardzo aktywnych mężczyzn zalecane jest zjedzenie podwójnej porcji podwieczorku.
  • Szczególnie bogata w: pełnowartościowe białko, bakterie probiotyczne, witaminę C, a także w cynk i żelazo.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1300.

dieta 1300 kalorii

Bezstresowa dieta 1300 kalorii – jadłospis

Bezstresowa dieta 1300 kalorii – przepisy

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane

Pół banana? Pół kiwi? A z resztą co? W śmietnik?

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Dzień 2. 1/4 puszki sardynek haha

Trzeba jeszcze znaleźć jedna albo 3 osoby zeby sie z nimi podzielić