Logo

Nowosci
title_zdrowie



title_zdrowie
Pobieraj wiadomości
Czytaj w Google

Biuletyn Dieta.pl

Zamów już dziś aktualności na email
OK
Dieta tygodnia

Dieta cukrzycowa na 1500 kcal

Wiele osób zadaje sobie pytanie – czym się różni prawdziwa dieta stosowana u diabetyków od zwykłego odżywiania. Otóż niczym. Dieta cukrzycowa to racjonalny i prawidłowy jadłospis, który każdy człowiek...

Dieta Tygodnia

bmi
Sprawdź swój wskaźnik BMI. Pozwoli ci on określić czy Twoja aktualna waga jest w normie czy też musisz na nią popracować.

Kobieta   Mężczyzna

Wiek:

Wzrost:

Waga:

co zjadłeś
Co dzisiaj zjadłaś/eś? Poszukaj produktu lub potrawy i sprawdź ile kalorii możesz dodać do swojego dziennika

Znajdź produkt:

fitness
Dieta jest bardzo ważna, ale poza nią musisz także zadbać o swój fitness! Znajdź klub w swoim mieście

Miasto:

Szukam:

bmi
Twój wskaźnik BMI wynosi:


bmi
Pomidory na zdrowie!

Pomidory na zdrowie!

Nie od dziś wiemy że pomidory bardzo dobrze wpływają na funkcjonowanie naszego układu krążenia oraz...
Białe wino

Białe wino

Naturalna kuracja...
Czosnek obniża ciśnienie krwi

Czosnek obniża ciśnienie...

Zgodnie z nowym przeglądem badań, preparaty złożone z naturalnych składników i zawierające...

Niskokaloryczna dieta utrudnia walkę z grypą

Osoby, które stosują niskokaloryczna dietę mogą mieć trudności w zwalczaniu wirusa grypy - wykazały amerykańskie badania, o których informuje pismo Journal of Nutrition.
2008-12-08 14:41:21
Ocena:

Pij kawę, będziesz wytrzymalszy

Czy kofeina spożywana po wysiłku pomaga zregenerować energię? Australijscy naukowcy zadali sobie to pytanie i mają dla nas dobrą wiadomość: to działa!
2008-12-04 10:04:37
Ocena:

Migdały wzmacniają odporność

Migdały wspaniale działają na nasz system immunologiczny - do takich wniosków doszli brytyjscy naukowcy.
2008-12-02 06:31:17
Ocena:

Jod ważny dla zdrowia

Najwięcej jodu potrzebują kobiety w ciąży i matki karmiące piersią. Każdy powinien jednak dbać o to, by spożywać produkty zawierające ten ważny pierwiastek. Niedobory jodu mogą negatywnie wpływać na przemianę materii, rozwój układu nerwowego i kostnego.
2008-11-28 10:30:45
Ocena:

Picie kawy, a ryzyko raka piersi

Naukowcom udało się wyjaśnić ewentualny związek pomiędzy piciem kawy a zwiększonym ryzykiem raka piersi. Wyniki badań w sposób jednoznaczny zaprzeczają ewentualnym powiązaniom pomiędzy napojami i produktami zawierającymi kofeinę, a częstością występowania nowotworów piersi.
2008-11-26 09:32:42
Ocena:
 

dr n. med. Anna Zmarzły

Prowadzi specjalistyczna praktykę lekarską zaburzeń odżywiania (niedowaga, otyłość, cukrzyca, choroby wątroby, jedzenie napięciowe). Jest czlonkiem...
Zapytaj

Skladniki E

Co kryje się w produktach, które na co dzień kupujemy w sklepach? Więcej informacji barwnikach, konserwantach, emulgatorach.

E
OK
belkaBottom
czas generowania strony: 0.611812114716