Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Problemy z cerą :(

  1. #1
    Judka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-09-2007
    Posty
    0

    Domyślnie Problemy z cerą :(

    Witajcie drogie dziewczyny ( ...i chłopacy ?! )

    Powiedzcie, jakie żele i peelingi do mycia twarzy stosujecie?
    Po wakacjach moja cera wygląda tragicznie. Świeci się i przetłuszcza... do tego mnóstwo wągrów na nosie Nawet krem matujący nie potrafi zatuszować tych okropieństw.
    Byłam już u dermatologa, ale lek, który przepisała mi kobieta był tak cholernie drogi i mało skuteczny, że wolę teraz spróbować czegoś innego.

    Macie swój ulubiony, sprawdzony żel, który mogłybyście mi polecić ?!

    Z góry dzięki (-;

    P.o.z.d.r.a.w.i.a.m

  2. #2
    Dennica jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    01-05-2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    12

    Domyślnie

    ehh Ci dermatolodzy... zanim trafi się do porzadnego, potrafia czlowieka skutecznie zniechecic, ale jestem pewna,ze w Twojej okolicy jest naprawde dobry specjalista, bo z doswiadczenia wiem,ze cera problematyczna potrzebuje konkretnej pomocy, a nie masowo dostepnych zeli etc.

    pozdrowionka

  3. #3
    FaFnIeJsZa Guest

    Domyślnie

    też mam problemy z cerą, używam takiej maści ona jest robiona w aptece i trza miec od lekarza recepte, niewiem jak sie nazywa i z czego sie ja robi ale jutro zapytam mamuśke to napisze ci na pryszcze super skuteczna a co do wągrów - jedyna rada trza wyciskać albo samemu albo do kosmetyczki iść. Ja sama sobie wyciskam albo jak siostra przyjezdza z niemiec to ona się nademną znęca do twarzy używam różnych peelingów domowej roboty : z kawy, z płatów owsianych, do mycia twarzy mam żel z garniera


    super odświeża, maseczki też preferuje domowej roboty : z ziemniaka gotowanego, z malin, truskawek, jogurtu, smietany, miodu, drożdży jedyną jaką kupuję to jest maseczka

    tonik to to tylko i wyłącznie z Ziaji ogórkowy albo sokiem z cytryny przemywam twarz

  4. #4
    Judka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-09-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    dzięki dziewczyny za porady ;*

    Cytat Zamieszczone przez FaFnIeJsZa
    tonik to to tylko i wyłącznie z Ziaji ogórkowy
    a ten ogórkowy tonik idę sobie jutro kupić
    jeszcze raz dzięx
    muua ;*

  5. #5
    Awatar Insomnia
    Insomnia jest nieaktywny Znany na Dieta.pl
    Dołączył
    01-10-2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    1,652

    Domyślnie

    Ja polecam serię sorayi : kurację matującą, lub antytrądzikową. Są naprawdę skuteczne
    Tu jestem : Moja walka z ostatnimi kilogramami i modelowanie ciała
    Moje fotki przed i po na 1 stronie

  6. #6
    Guest

    Domyślnie

    polecam krem odżywczo -matujący z avonu. :P jest tam też dobry peeling z serii d
    la nastolatek.

  7. #7
    advena jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    23-11-2006
    Posty
    0

    Domyślnie

    a ja polece 3 kroki clinique .Mi bardzo ladnie wyprowadzily cere - nie mam jeszcze idealnej ale jest duzo lepiej niz bylo wczesniej. moze troche drogo wychodzic, ale jest niesamowicie wydajne (ja swoje kupilam w sierpniu a jeszcze polowy nie zuzylam).

    Powodzenia w walce o piekna cere!!!

  8. #8
    Merc jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-07-2006
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    4

    Domyślnie

    Też miałem z tym problem.Pozbyłem się go jak kupiłem sobie preparaty.:
    1.bratek w tabletkach (2x dziennie)
    2.Tonic - |20 (under twenty)
    3.Żel do mycia twarzy pod prysznicem (under twenty)
    Te wszystkie preparaty w moim przypadku zdziałały cuda.

  9. #9
    Guest

    Domyślnie

    No a ja uzywam tylko toniku Clarena i krem+podklad nivea visage young. Odkad zaczelam stosowac urozmaicona bardzieej diete to mi sie cera poprawila

  10. #10
    Olaa1 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    27-11-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    JA stosuje krem Nivea visage young ,, Be beautiful!". Może nie jest idealny jako podkład ale jak go zmieszam z innym podkładem juz bez kremu to świetny efekt a po niedługim czasie wągry znikają!

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki
-->

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •