Dodano: 2015-08-27

7-dniowy jadłospis dla ciężarnej – menu dla kobiety w ciąży Ocena: 4/5 Ilość głosów: 2

Tyjesz i cieszysz się. Tak może być tylko w ciąży. Wykorzystaj te chwile, ale jedz tylko zdrowo. Mamy dla ciebie specjalnie przygotowany jadłospis dla ciężarnej.

Jak powinien wyglądać jadłospis dla ciężarnej?

Zapotrzebowanie na energię wzrasta dopiero od 4. miesiąca ciąży. Ale nie tak bardzo, jak się powszechnie uważa. W tym czasie będziesz potrzebować tyko 300 kcal więcej w ciągu dnia. Taką wartość mają 3 szklanki chudego mleka, 3 plasterki sera żółtego czy 2 banany. Niżej podajemy menu, które dostarczy ci energii i zapewni odpowiednią ilość składników odżywczych. Ułożone jest dla kobiety o umiarkowanej aktywności, która przed ciążą ważyła 55 kg. Jeśli twoje parametry są większe, wprowadź 2 lub więcej porcji zbożowych, np. kromkę chleba, 100 g warzyw, np. średniej wielkości marchew lub porcję owoców.

jadłospis dla ciężarnej

7-dniowy jadłospis dla ciężarnej

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane

Ta dieta jest beznadziejna, pieczywo, które najczęściej nie jest pieczywem wystarczy jeść raz dziennie a od ziemniaków z nawozem jest zdrowszy brązowy ryż lub komosa. To jest recepta na przytycie i cellulit. Gdzie tu jest szpinak do obiadu, brokuły, jarmuż, jajka, gdzie kefiry źródła wapnia, gdzie ryby pełne kwasów omega. Ciasto na deser lepsze od truskawek lub pomarańczy. Żenada te dieta

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Jak dla mnie ta dieta jest dosyć zróżnicowana, a to bardzo ważne w ciąży. Ponadto jest to raczej propozycja, którą każdy może dostosować do swoich potrzeb. Szanujmy się nawzajem.