Dodano: 2015-09-29

Dieta wegetariańska – jadłospis na 1200 kalorii Ocena: 3.9/5 Ilość głosów: 7

Dieta wegetariańska to nasza propozycja na dziś. I niezależnie od tego, czy odżywiasz się wyłącznie produktami pochodzenia roślinnego, czy do diety bezmięsnej podchodzisz raczej elastycznie, stosując ją zaledwie raz na jakiś czas, możesz czerpać ogromne korzyści.

Na czym polega dieta wegetariańska?

Składnikami tej diety są głównie warzywa, owoce, nabiał, jajka. Zawiera dużą dawkę  witamin i błonnika. Jadłospis diety jest wzbogacony szczególnie w produkty sojowe: mleko, tofu. Decydując się na tę dietę, należy wypijać 2-2,5 litra czerwonej i zielonej herbaty bez cukru oraz niegazowanej wody mineralnej.

Dieta wegetariańska – zasady:

  • Trwa: kilka tygodni, można ją powtarzać kilka razy w roku.
  • Odchudza: 1 kg w ciągu tygodnia.
  • Polecana dla: dla osób dorosłych i zdrowych.
  • Niewskazana dla: dzieci, rosnącej młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących.
  • Szczególnie bogata w: witamy z grupy B (B1, B2, B6) oraz składniki mineralne: potas, żelazo, wapń, magnez, fosfor, izoflawony, nienasycone kwasy tłuszczowe.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1200.

                 

Dieta wegetariańska – jadłospis

Dieta wegetariańska – przepisy

Poznaj inne diety na 1200 kalorii.

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane

Suuper

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

fajne

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

jak dla mnie katering to jest cos odpowiedniego, ale nie byle jaki. jest duzo i korzystalem z oferty wielu ale tylko jeden sprawil ze do teraz korzystam z ich uslug. mianowicie Białko Eat Fit, ukladaja mi diete wege w ktorej wystepuja roznorodne potrawy smaczne i swieze, bardzo wysoka jakosc, dzieki tej firmie poznalem potrawy o ktorych nie mialem pojecia i czuje sie duzo lepiej dzieki diecie wege :)

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Pierwszy dzień jadłospisu - dramat, same węglowodany, żadnego białka... To jest niezdrowe!

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Nie chodzi o to, żeby było zdrowe dla nas, tylko żeby zwierzęta nie cierpiały.

Mam pewne zastrzeżenia :) - nie da się na tydzień kupić w sklepie 2 kromek chleba żytniego 1 kromki chleba ze słonecznikiem, zjeść odrobinę jogurtu, czy zużyć pół kostki paczki feta a resztę wyrzucić (chociaż ten może jakiś wytrzyma otwarty drugi tydzień :). Polecam zmodyfikować to trochę pod kontem realnej ilości jaką mamy do dyspozycji w domu jeżeli kupujemy nawet najmniejsze dostępne opakowania jedzenia w sklepie. U mnie w domu każdy je inaczej, ma swoje preferencje, żona jest weganką, a syn strasznie wybredny i ze skazą białkową, dlatego wiem co piszę :)

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi