Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: co jest efektywniejsze?

  1. #1
    asq26 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    26-03-2007
    Posty
    0

    Domyślnie co jest efektywniejsze?

    co jest bardziej skuteczne 2-3 razy w tygodniu cwiczniee tak z 3-0-40 minutek czy codziennie po 10-15??

  2. #2
    Bloody19 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-05-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    Podobno liczy się systematyczność, czyli codziennie.

  3. #3
    Awatar rubi11
    rubi11 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    17-04-2007
    Posty
    6

    Domyślnie

    Codziennie po 40 minut
    Ja tak zaczęłam robić - skoro mam codziennie czas żeby siedzieć na necie to mogę godzinkę poświęcić swojej kondycji



  4. #4
    Olcia76 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    24-05-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    tkankę tłuszczową zacznasz spalać przy conajmniej 30 minutowym treningu

  5. #5
    nathka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    26-12-2006
    Posty
    0

    Domyślnie

    jak najbardziej codziennie 40 minut i to najlepiej aerobowe - TO DZIAŁA. w moim przypadku to jest 40 minut ćwiczeń dziennie i 2 godziny roweru 6 razy w tygodniu. cellulit nie ma szans

  6. #6
    Bloody19 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-05-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Olcia76
    tkankę tłuszczową zacznasz spalać przy conajmniej 30 minutowym treningu
    po 20 minutach

    Ja dziennie ćwiczę tak ok 40-60 min głównie aerobik i rozciąganie.

  7. #7
    emenyx2prim jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    10-05-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    ja cwicze 5 razy w tyg. Z tego co mi mowila trenerka , najlespszy trening to taki powyzek 30 minut. 30-45 minut najlepiej. A 10-15 dziennie to troszke za malo. Bo wlasnie tkanka tluszczwa spala sie dopiero po 30 minutach wysilku. Wice lepiej rzadziej ale efektywniej, np. co drugi dzien.

  8. #8
    emenyx2prim jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    10-05-2007
    Posty
    0

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nathka
    jak najbardziej codziennie 40 minut i to najlepiej aerobowe - TO DZIAŁA. w moim przypadku to jest 40 minut ćwiczeń dziennie i 2 godziny roweru 6 razy w tygodniu. cellulit nie ma szans
    jestes niezla jak dajesz rade 2 h pedalowac??? ja po 45 minutach wysiadam

  9. #9
    Awatar Autkobu
    Autkobu jest nieaktywny Radny Dieta.pl
    Dołączył
    09-04-2004
    Mieszka w
    HELL
    Posty
    19,944

    Domyślnie

    każdy ruch jest dobry, ale faktycznie najlepiej conajmniej po 35 minutek 3, 4 razy w tygodniu
    Czas wszystko zmienia. Tak mówią, ale to nieprawda. Konieczne są czyny. Gdy nic się nie robi, wszystko zostaje takie jak było.

    I just can't wait until tomorrow... because I get better-looking every day!
    Mój pamiętnik:Ogarniam jamę chłonącą i przełączam odkurzacz na niższe obroty!

  10. #10
    mefista Guest

    Domyślnie

    Hmm czyli kazde cwiczenia ponizej tych 30 minut, sa bez sensu? Kurde chyba nie dam rady skakac na skakance przez 40 minut :/
    Z bieganiem podobnie, z przyjemnoiscia poszlabym na basen, ale jeszcze nie moge (nie chodzi o wage nawet)..
    A na rower to nikomu ze mna sie daleko jeździć nie chce, moje kumpele sa zby leniwe no i sie nie odchudzaja, wiec tylka ruszac im sie nie chce
    ciezko, ciezko..

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki
-->

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •