Dodano: 2015-05-20

Dieta dla urody – schudnij i wyglądaj pięknie! Ocena: 3/5 Ilość głosów: 1

Każda z nas marzy o gładkiej cerze, pięknych włosach czy super paznokciach. Kiedy uskarżamy się na problemy związane z wypadaniem włosów, skórą czy łamaniem paznokci najczęściej nie zdajemy sobie sprawy, że odpowiedzialny za taki stan rzeczy może być niewłaściwy sposób żywienia. Właściwa dieta dla urody ma ogromne znaczenie, a odpowiednio się odżywiając, z pewnością wpłyniesz na poprawę swojego wyglądu.

 Na jakich składnikach opiera się dieta dla urody?

 
Należy zwrócić uwagę aby w diecie było pod dostatkiem produktów bogatych w witaminy, które walczą z wolnymi rodnikami (A, beta-karoten, E oraz C), a także B2, B6, PP, biotynę, kwas pantotenowy, rutynę oraz cynk i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT.
 
Dla osiągnięcia pożądanego efektu należy pić 2–2,5 litra dziennie napojów niesłodzonych, wody mineralnej, herbat - zielonej, czerwonej, owocowych.

 

Zasady diety:

  • Trwa: 15 dni.
  • Odchudza: do 2 kg w 14 dni.
  • Polecana: osobom zdrowym i dorosłym.
  • Niewskazana dla: dzieci, młodzieży, kobiet w ciąży i karmiących.
  • Szczególnie bogata w: beta-karoten, witaminy A, C, E, B2, B5, magnez, cynk, miedź, mangan, pełnowartościowe białko, nienasycone kwasy tłuszczowe.
  • Dzienna dawka kalorii: około 1200.

dieta dla urody

Dieta dla urody – jadłospis

Dieta dla urody – przepisy

To pole jest wymagane Wciśnij ENTER, aby dodać komentarz
To pole jest wymagane

Dobra dieta to tylko początek, później ważny jest dobry trening i szybki spalacz tłuszczu taki jak iqmango

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

wszędzie soja - przecież to jest szkodliwe! i to bardzo!!! soja jest rakotwórcza!

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

Jeżeli zrzucasz wagę, świetnym wsparciem w kuracji jest slimcea, dzięki niej pozbyłam się całej nadwagi w krótkim czasie.

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

A macie coś dla dzieci

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi

1200kalori? To jest za mało szybko dopadnie nas efekt jojo,żeby być zdrowym i pięknym musimy jeść produkty jak najmniej przetworzone owoce ,warzywa ,ziarna ,pestki ,mięso itd ale nie możemy się głodzić.Najlepiej przejść na zdrowy styl życia ,krótkotrwałe diety nic nie dają

OdpowiedzAnuluj dodanie odpowiedzi